Många små historier

Det bubblar i mig. Jag vill bara skriva, jag vill bara få ta en liten plats i den här stora världen. Därför startar jag satsuman.wordpress.com. Jag är satsuman- doftar naturligt gott, är som bäst på hösten och vintern. Lite sötsliskig, ibland besk. Kan ha ett jäkligt tjockt skal om man har otur. 

Det finns så himla mycket att berätta om. Tror jag i alla fall. Vi får se vad som dyker upp på den här bloggen. Kanske randiga strumpor med hål i, kanske en pedantisk bagare, kanske två träd som sitter för hårt fast i marken. Kanske jag kommer skriva om en dinosaurie på ett bibliotekstak eller ströbröd innanför jackan. För visst är det väl så, att ALLT KAN HÄNDA I RYMDEN?

vi ses,

Satsuman

Image

Image

Kommentera

