Ögonblicksbild

Det kändes ju lite trist att översta inlägget var om en fågelbegravning. Ska gå vidare nu.

Kom hem efter att ha sovit hos en kompis. Jag var oduschad. Mötte syrran som stod och såg allmänt chic ut och bakade kärleksmums. Så är det ibland. Fina syster. Hon lyssnar på Rihanna och Macklemore och jag sitter uppkrupen i min säng med en rutig, virkad filt på. Tänker mest på ingenting och känner mig ganska gla’. Ska inte göra någonting särskilt idag och det känns skönt. Hoppas på att lägga upp lite modebilder senare, så titta in då.

Vi ses!

Satsuman

DSC_7041

 

soluppgång i Spanien (alla bilder på bloggen är tagna av mig om jag inte skriver något annat)

Kommentera

