Världens bästa nya gamla kläder

Har hittat en bra kombo i en ny second-handblus från spansk marknad och mammas gamla jeans från Asien. Känns höstigt najs och bra. Döljer mina naglar med flagnat nagellack på förvånansvärt bra på bilderna, jag som hade längtat efter att peka ett finger åt modebranschen och påstå att det är okej med flagnat nagellack. Kanske nästa gång.

Inser också att de här färgerna INTE matchar min så syrligt fräscha layout på bloggen- men det är väl dags att jag visar även denna mer murriga och ingrodda sida av mig. Man ska ju vara ärlig har jag hört.

Satsuman

ImageImage

Imagefotat av syrran

Kommentera

