Några frågor

I helgen har vi varit i Linköping. Jag tänkte att jag kunde visa lite bilder som får mig att fundera på stora livsfrågor:Image
 Kan man kalla någonting såhär platt för en bulle?

Image
 Varför ser man såna här regnbågsträd så sällan?

Image
 Vad säljer den här butiken??

Image
 Nu när jag väl lärt mig vad mascara, kajal, ögonskugga och allt vad det heter är, varför ska då detta dyka upp?? Vad fan är det?

Image
 
Hur får man tag på ett så här vackert hus?

Jag kan säga att Linköping är väldigt fint, och om man har vägarna förbi borde man verkligen titta in på Cloetta-butiken i Gamla Linköping, där man kan fynda choklad. Mums! Vi köpte sju sportlunch för 30 spänn!

Ha det bra!
Satsuman

Kommentera

