Har aldrig haft problem med rubrik förut ju. Ack å ve.

Nils Holgersson är på Google!! Man kan ju inte låta bli att man känner sig lite stolt över Selma. Pappa inflikar att det bara är på svenska google. Glädjedödare.

Dricker just nu Pro-Viva (gratis reklam, vad snäll jag är) i ett vinglas. Visst är det så att allting blir lite lyxigare i vinglas? På den punkten är jag och min syster lika. 

Har också konstaterat att om jag var tvungen att välja mellan att alltid ha musik i öronen eller aldrig få höra musik skulle jag välja det senare, alla gånger. Om jag fick välja musik själv. Skulle nog lyssna på nåt i den här stilen (för det är sjukt underbart bra): St. Lucia – The Night Comes Again

Image
Image

satsuman

Kommentera

