OBS: Egoistiskt inlägg med hela tre bilder på mig själv

Igår var det en av mina kära vänners 19-årsdag vilket firades med cocktail-party. Jag vet inte vad ett cocktail-party är egentligen men det var i alla fall mycket trevligt och tjusigt. Ett tag tänkte jag se ut såhär:
Image
Men det slutade med att jag såg ut såhär:

Image

Och sen har chichetsnivån bara sjunkit. Men jag är glad! Har ju trots allt världens bästa t-shirt på mig. 
Image
har jag inget intressantare att visa  än TRE BILDER PÅ MIG SJÄLV? Nähepp. Egoismen blommar glatt denna söndag. Hare gött allihop!

satsuman

 

Kommentera

