Vad håller du på med?

Tänker ni nånsin ”Vad håller jag på med egentligen?” ? I teorin skulle man ju kunna vara en konstprofessor i Edinburgh. Eller så skulle man kunna segla jorden runt. Kanske komma på en ny kaffesort som blir superkänd bland finanshajar i Shanghai, eller komma med i Guiness World Records för att man har virkat världens största kanelbulle. Man skulle kunna vara mer som Malala (utbildningskämpen från Pakistan) och hålla tal för FN på sin 16-årsdag. Helt enkelt göra någonting speciellt utav sitt liv.

Så vad håller jag på med?

Utvecklar min popcorns-kastning- med-näsan-teknik.
Image

Pimpar vårt Luciatåg och ser hur lång tid det tar innan mamma (eller syrran) märker kycklingen och dvärgen.
Image

Klappar vår ganska nya matta som är som ett kortklippt får.

Image

Om någon vill starta ett popcornskastar-team så kan ni kontakta mig. Det skulle vara fett coolt att kunna kasta och fånga popcorn mellan näsan och överläppen. Jag gör något av livet efter nyår. 

satsuman

 

 

Kommentera

