Adrenalinkick

”Det ska bli en livsupplevelse” hör jag mig själv säga och sen vinkar jag hejdå till PW. Vi har shoppat godis och vindruvor (gröna, kärnfria) och pennor (stift) och nu är bara de mentala förberedelserna kvar.

Det är alltså fysikprov imorgon. SLUTPROV I FYSIK IMORGON. Livsupplevelse. Det är ju härligt att en kan vara positiv i sådana här situationer. Just nu står jag mellan några dilemman:

Ska jag 1, Sänka min peppmusik för att syrran säger det eller 2, Fortsätta ha hög musik och bli peppad?
Ska jag 1, Räkna fysik 2, Bada badkar?

Och varför, VARFÖR, ska tjejerna i syrrans klass klä ut sig till Barbies på deras årliga fotbollscup? När man kan klä ut sig till syrsor, selleri, chokladmousse, Göran Hägg, grapefruktsjuice eller något annat lite mer oväntat. Men nej. Barbies. Och killarna ska inte ens vara Ken.

 Image

bön för de som inte har en Beppe eller pennor i fyra olika färger till provet

 

Kommentera

