För näsan

Det här med att dofta gott. Ojojoj. Jag äger alltså en enda parfym. Så idag hade syrran fått en Victoria Secret Body Mist i julklapp, och då tänkte jag att jag inte skulle vara så dömande från början. Jag är ju inget VS-fan direkt men jag har heller aldrig provat, så jag tänkte varför inte? Jag sprutade lite lätt på min ena hand och NU LUKTAR DET FAN LOVE SPELL ÖVERALLT. Huh. Vart tog Satsuman vägen? Det blir så förvirrande när jag plötsligt luktar någon annan. Lite smått schizofrenigt sådär.

Och LOVE SPELL? Kärleksförtrollning? En sak är säker- här är det då ingen kärleksförtrollning på gång. Inte på långa vägar. Jag sitter iklädd gamla sletna fårskinnstofflor, pyjamasbyxor och en tröja som ser ut som något man åker skidor i. Då tänker man ju att Love Spellen kanske kunde ge en liten knuff i rätt riktning men nejdå- inte ens det. Inga kärleksbrev regnar från himlen, inga stråkar ljuder och inga rosor faller ner i mitt knä. 

Resultat: Love Spell frambringar Schizofreni och namnet håller inte vad det lovar. 1 av 5 toasters. Alla gånger.

Image
m
in bästa parfym

satsuman

 

 

Kommentera

